duminică, 12 decembrie 2010

Intreviu de dupa gratii

Intreviu de dupa gratii

  - Doamnă Petrenco, cazul dvs a şocat practic opinia publică din ţară,şi de aceea am vrea să ne răspundeţi la cîteva întrebări. Cum este posibil ca o profesoară universitară respectată ca dvs să fie acuzată de o crimă monstruoasă. Am dori să ne spuneţi povestea dvs şi dacă va consideraţi vinovată de crimă.

- Povestea a început acum 2 ani atunci cînd fiul meu împreună cu nepoţelul în vîrsta de doar 8 luni au fost loviţi de o maşină şi omorîţi pe trecerea de pietoni de către un şofer aflat in stare de ebrietate. Acest şofer s-a dovedit a fi fiul unui om foarte bogat şi influent din Chişinău.
Criminalul fiului meu fugise de la locul accidentului dar fusese mai tîrziu reţinut de către organe.Apoi a urmat procesul care s-a întins mai bine de jumătate de an. În cele din urmă a fost condamnat la 10 ani de închisoare. Prea puţin pentru luarea a două vieţi omeneşti atît de dragi sufletului nostru .
Acum două săptămîni am aflat însă că asasinul fiului şi al nepotului meu este in libertate.După doar 1 an şi ceva de închisoare. Şi încă se plimbă în continuare cu maşina.
Ştirea asta mă scotea din minţi, nu-mi dădea voie să dorm, să trăiesc...Mă gîndeam nopţile că fiul meu e în mormînt iar criminalul său nu numai că nu-şi ispăşise pedeapsa, dar se bucura liniştit de viaţă. Asta doar pentru că la noi avînd bani, influenţă şi putere poţi chiar omorî şi să scapi ca şi cum n-ai săvîrşit nimic. Mi-am dat bine seama că cu judecata nu mai rezolvam nimic împotriva unor oameni ca ei.
Asta mă înnebunea şi mai tare. Am decis să fac dreptate de una singură, Mi-am dorit să moară şi el. Mi-am dorit din tot sufletul să-i demonstrez că chiar dacă ai bani şi putere aşa ca ei, tot poţi fi pedepsit. Mi-am luat o armă, l-am urmărit şi l-am împuşcat.
Acum la proces astept să vad ce pedeapsă voi primi. Mi-am vîndut apartamentul şi o să le dau banii judecătorilor si procurorului ca să mă scape de pedeapsă.

 Apoi o să merg acasă la tatăl asasinului fiului meu care il scosese pe acesta din închisoare ca sa-l privesc în ochi. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

cind statul nu respecta legile sale, particularii isi aplica regulile lor, eficiente si satisfacatoare. bine scris si articulat

Trango spunea...

Deacord...

mc mult :)

Buzz Lighter spunea...

Daca vei continua sa scrii asa cum scrii si despre ce scrii sa stii ca iti devin cititor fidel. Chiar te indemn sa nu lasi ceea ce faci. Spor.

Reclame spunea...

Un caz cu adevarat tulburator. Nu ma pot pune in situatia ei. Cu toate ca ar trebui sa o condamn pentru ca a luat viata, pur si simplu nu pot.