miercuri, 8 decembrie 2010

Nu-mi pasă, vreau banii

 Mă numesc Irina Niculae,şi sunt fiica verişoarei dumneavoastră Ioana Niculae. Vă scriu pentru că mama mea mi-a spus că sunteţi avocat şi am ajuns intr-o situaţie în care nu mai ştiu ce să  mai fac, si va implor să mă ajutaţi. O să incerc să vă descriu întîmplările negre care s-au abătut asupra mea .

Eu şi cu prietenul meu închiriam un apartament în Chişinau. Lucram ambii şi aveam planuri mari pentru viitor. Pînă nu s-a intîmplat nenorocirea. În timp ce eu eram la serviciu iar prietenul meu acasă a izbucnit un incendiu in apartament. Încă nu se cunosc cauzele, dar se presupune că de la ceainicul electric.Tragedia cea mai mare e că prietenul meu nu a putut scăpa din incendiu şi l-am pierdut pentru totdeauna.

Motivul pentru care vă scriu este că ieri, a doua zi dupa înmormîntare,am primit un telefon de la proprietara apartamentului, care mi-a spus că o să fiu nevoită să achit totalmente cheltuielile de reparaţie. Mi-a mai spus că dacă baiatul n-ar fi fost orfan se adresa familiei lui pentru asta,dar în cazul de faţă eu trebuie să achit tot. Spune că ea inţelege că e tristeţe mare dar îl consideră pe el vinovat şi că e proprietatea ei şi vrea pagube materiale. M-a înjurat şi ameninţat spunîndu-mi că trebuie să achit banii fără ca să ma adresez undeva la poliţie fiindcă o să fie mai rău pentru mine, lăudîndu-se că are foarte mulţi cunoscuţi in organe. Încep tot mai mult să cred că femeia asta nu are suflet si chiar că e intruchiparea diavolului.
După cum bine ştiţi provin dintr-o familie săracă şi nu am de unde să achit o sumă aşa de mare de bani şi sper să ma ajutaţi ...


Fiindcă nu mi se mai usucă ochii de lacrimi...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Crazy people (